FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Parametry regimentów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Parametry regimentów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wisznu
Mroczne widmo



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Wto 23:44, 22 Sty 2008    Temat postu: Parametry regimentów

Z czasem będzie aktualizowana o kolejne regimenty. Planuje niedługo wrzucić np SCUBa i airtrooperów. kloniarnie standardowo zajmują 10 pkt.

Są zmiany w kwestii załadowywania armii w okrętach. Zamiast maksymalną liczbę w tysiącach jaką okręt może przenieść będą punkty. Każdy regiment przy produkcji używa określonych punktów i będą one potrzebne przy załadunku na okręt. przykładowo okręt "A" może pomieścić 12 pkt i może zmieścić np 1 ciężki regiment(5 pkt) 1 regiment artylerii(5 pkt) i 2 regimenty klonów(2 pkt).


Każda kloniarnia produkuje 2 regimenty piechoty oraz 4 bataliony uzupełnień. Dodatkowo może wyprodukować jedną z opcji:
- Regiment ciężki i piechoty
- Dwa dowolne nieciężkie regimenty

klony, męczą się po 10 turach -spada wtedy ich skuteczność bojowa. Klony które nie walczą ani nie są od ostrzałem odpoczywają 2 tury = 100% formy

WAR

Piechota klonów koszt 1KC
Liczebność 2 000
ruch 2 hexy
- męczą się po 10 turach
-dążenie do wykonania rozkazu za wszelką cenę,
-zdolność okopywania sie
-Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 10 hexów w ciągu 1 tury (bez ciężkiego uzbrojenia tylko piechota)

Regiment repulsorowy (Speedery, czołgi sabery) 4KC
Ruch 3 hexy
- Szarża (+1 hex do ruchu) Podczas szarży jednostki pancerne są znacznie bardziej wrażliwe na atak. zmniejsza się obrona za cenę wzrostu prędkości i ataku.
- Uderz i uciekaj - taktyka walki z doskoku. zmniejszona sila ognia zwiększona obrona konieczność pozostawania w odległości przynajmniej 1 hexa os przeciwnika

Regiment Ciężki (jurgenaut, AT-TE) 5KC
ruch 2 hexy - do ustalenia
zasięg ognia 2 hexy
- Koncentracja ognia - zwiększone obrażenia dla określonego celu, za cenę obniżonej obrony i manewrowości.
- Pancerny mur- zwiększona obrona towarzyszących im jednostek piechoty.
-Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 10 hexów w ciągu 1 tury

Artyleria (SPHA-T) 5 KC
ruch 2 hexy
Zasięg ognia 5 hexów
- Niszczenie okrętów i desantowców.
- wrażliwa na wszelkie ataki.
- strzela tylko w to co widzi

Auxilla

Piechota Auxilli koszt 1KC i 1 Pkt.
Liczebność 2 000
ruch 2 hexy
- męczą się po 7 turach
- morale - efektywność walki w zależności od sytuacji
- zdolni do ucieczek
-zdolność okopywania sie
-Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 10 hexów w ciągu 1 tury (bez ciężkiego uzbrojenia tylko piechota)

Regiment repulsorowy (Speedery, czołgi sabery) 4KC 4 Pkt
Ruch 3 hexy
- Szarża (+1 hex do ruchu) Podczas szarży jednostki pancerne są znacznie bardziej wrażliwe na atak. zmniejsza się obrona za cenę wzrostu prędkości i ataku.
- Uderz i uciekaj - taktyka walki z doskoku. zmniejszona sila ognia zwiększona obrona konieczność pozostawania w odległości przynajmniej 1 hexa os przeciwnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wisznu dnia Czw 16:03, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Archiwum » Parametry regimentów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group