Wisznu
Mroczne widmo
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:44, 22 Sty 2008 Temat postu: Parametry regimentów |
|
|
Z czasem będzie aktualizowana o kolejne regimenty. Planuje niedługo wrzucić np SCUBa i airtrooperów. kloniarnie standardowo zajmują 10 pkt.
Są zmiany w kwestii załadowywania armii w okrętach. Zamiast maksymalną liczbę w tysiącach jaką okręt może przenieść będą punkty. Każdy regiment przy produkcji używa określonych punktów i będą one potrzebne przy załadunku na okręt. przykładowo okręt "A" może pomieścić 12 pkt i może zmieścić np 1 ciężki regiment(5 pkt) 1 regiment artylerii(5 pkt) i 2 regimenty klonów(2 pkt).
Każda kloniarnia produkuje 2 regimenty piechoty oraz 4 bataliony uzupełnień. Dodatkowo może wyprodukować jedną z opcji:
- Regiment ciężki i piechoty
- Dwa dowolne nieciężkie regimenty
klony, męczą się po 10 turach -spada wtedy ich skuteczność bojowa. Klony które nie walczą ani nie są od ostrzałem odpoczywają 2 tury = 100% formy
WAR
Piechota klonów koszt 1KC
Liczebność 2 000
ruch 2 hexy
- męczą się po 10 turach
-dążenie do wykonania rozkazu za wszelką cenę,
-zdolność okopywania sie
-Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 10 hexów w ciągu 1 tury (bez ciężkiego uzbrojenia tylko piechota)
Regiment repulsorowy (Speedery, czołgi sabery) 4KC
Ruch 3 hexy
- Szarża (+1 hex do ruchu) Podczas szarży jednostki pancerne są znacznie bardziej wrażliwe na atak. zmniejsza się obrona za cenę wzrostu prędkości i ataku.
- Uderz i uciekaj - taktyka walki z doskoku. zmniejszona sila ognia zwiększona obrona konieczność pozostawania w odległości przynajmniej 1 hexa os przeciwnika
Regiment Ciężki (jurgenaut, AT-TE) 5KC
ruch 2 hexy - do ustalenia
zasięg ognia 2 hexy
- Koncentracja ognia - zwiększone obrażenia dla określonego celu, za cenę obniżonej obrony i manewrowości.
- Pancerny mur- zwiększona obrona towarzyszących im jednostek piechoty.
-Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 10 hexów w ciągu 1 tury
Artyleria (SPHA-T) 5 KC
ruch 2 hexy
Zasięg ognia 5 hexów
- Niszczenie okrętów i desantowców.
- wrażliwa na wszelkie ataki.
- strzela tylko w to co widzi
Auxilla
Piechota Auxilli koszt 1KC i 1 Pkt.
Liczebność 2 000
ruch 2 hexy
- męczą się po 7 turach
- morale - efektywność walki w zależności od sytuacji
- zdolni do ucieczek
-zdolność okopywania sie
-Szybki transport na Laatach. przerzucenie całego regimentu na odległość 10 hexów w ciągu 1 tury (bez ciężkiego uzbrojenia tylko piechota)
Regiment repulsorowy (Speedery, czołgi sabery) 4KC 4 Pkt
Ruch 3 hexy
- Szarża (+1 hex do ruchu) Podczas szarży jednostki pancerne są znacznie bardziej wrażliwe na atak. zmniejsza się obrona za cenę wzrostu prędkości i ataku.
- Uderz i uciekaj - taktyka walki z doskoku. zmniejszona sila ognia zwiększona obrona konieczność pozostawania w odległości przynajmniej 1 hexa os przeciwnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wisznu dnia Czw 16:03, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|