Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sanar Kuat
Senator Kuat
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuat
|
Wysłany: Sob 18:55, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Moze lepiej skorzystac z ponizszego generatora ? Wtedy bedziemy miec pewnosc, ze okrety sa konstruowane racjonalnie ( na tych samych zasadach ) ale pozbedziemy sie liczenia i bledow z tego wynikajacych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie to tylko podstawa dla gracza. Pozostala czesc projektowania opierac sie bedzie na warstwie fabularnej rozgrywki czyli dokladnym opisie.
Ostatnim etapem bedzie ekonomia, czyli planowane wydatki na prace projektowe, budowe prototypu, testy i ewentualne zmiany w projekcie.
Innymi slowy im mniej cyferek tym lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Sob 19:21, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Świetny programik, kilku rzeczy nie w pełni rozumię ale doprawdy strzał w 10
EDIT: Stworzyłem model studyjny małego statku ... Cost: 2,793,395 credits. Za takie cany to my w życiu nic nie wybudujemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Żbik
Wredny kocur
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru
|
Wysłany: Sob 19:25, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jest ale...
Za duzo opcji, nikt (z GMami na czele) nie bedzie wiedzial co oznacza 10 jakis tam torped.
Natomiast ów generator uświadomił że nie jest problemem stworzenie rotowego generatora.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Nightclaw
Gość
|
Wysłany: Sob 19:30, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
wypasiony ten generator, ale czy nie za bardzo skomplikowany ?
Mi udało się coś takiego stworzyć:
Name: Lesniczy
Model: Mk II
Type: Middle Size Boarding Ship
Class: Capital
Length: 80 m
Skill: Boarding
Crew: 500
Crew Skill: Boarding
Passengers: 500
Cargo Capacity: 50000 metric tons
Consumables: 1 Day
Cost: 52,279,995 credits
FTL Drive: x14 (Hyperspace Translation)
Maneuverability: 3D+1
Sublight Speed: 40 (Ionic)
Hull: 3D+2
Shields: 5D+2 (Shielding)
Sensors: Photonic
Passive: 60 / 5D+2
Active: 130 / 5D+2
Pinpoint: 8 / 5D+2
Weapons:
5 Max Series Laser 5
Scale: Capital
Range: 1-15 / 25 / 80
Damage: 5D+2
2 Light Turbolaser
Scale: Capital
Range: 3-15 / 35 / 75
Damage: 2D+1
1 Ion Pulse Cannon
Scale: Capital
Range: 1-8 / 35 / 60
Rate of Fire: 3
Damage: 2D+2
Hangar Space: 10 (Small Hangar)
Średniej wielkości statek abordażowy wyposażony w Ion Pulse Cannon
edit:
LOL tylko dlaczegóż on taki drogi...
Ostatnio zmieniony przez Nightclaw dnia Sob 19:37, 19 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Sob 19:32, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Cost: 52,279,995 credits |
Twoje pra-pra-pra wnuki będa go jeszcze spłacać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Nightclaw
Gość
|
Wysłany: Sob 19:38, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Rhade, ty jesteś ekspertem, przydałaby się taka fura we flocie ?
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Sob 19:43, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Name: Acclamator
Model: Mk.I
Type: Assault ship
Class: Battleship
Length: 752 m
Crew: 700
Passengers: 16000
Cargo Capacity: 200000 metric tons
Consumables: 3 Weeks
Cost: 97,839,585 credits
FTL Drive: x1 (Hyperspace Translation)
Maneuverability: 0D
Sublight Speed: 6 (Ionic)
Hull: 3D+1
Shields: 2D+1 (Shielding)
Sensors: Tachyonic
Passive: 40 / 1D
Active: 70 / 2D
Search: 150 / 3D
Pinpoint: 4 / 3D+2
Weapons:
24 Light Auto Laser
Scale: Starfighter
Range: 1-3 / 7 / 11
Rate of Fire: 3
Damage: 2D
48 Medium Turbolaser
Scale: Capital
Range: 3-18 / 35 / 75
Damage: 4D
4 Concussion Missile Tube
Scale: Capital
Range: 2-12 / 30 / 60
Damage: 9D
Magazine: 30
Hangar Space: 150 (Huge Hangar)
Niezbyt, za dwa twoje możemy... o przepraszam ... mogą kupić jednego Accla
EDIT: Nieda się obliczyć danych Mandatora , program przewiduje maksymalną wielkość 2500 metrów ... Mandator ma 19000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eriadu
|
Wysłany: Sob 20:05, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
I z tego powodu bezuzyteczny ( ), trochę jakby zawyża ceny, nie lepiej usiąść z podręcznikiem i sobie zaplanować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Sob 20:08, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
To są dane podręcznikowe ... jedyna różnica to hyper ..z 2 dałem na 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Generał Grievous
Generał Separatystów
Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Kantyny
|
Wysłany: Sob 21:14, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
przestańcie zgrywa milionerów i skasujcie 4 zera będzie ok. Accl kosztuje u nas około 200 KC więc w czym problem? Szacuken za wygrzebanie prograu Mr GR0s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Vissan
Baron // Komandor WFR
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)
|
Wysłany: Nie 1:30, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Hm.... Żbiku zrobił niezłą robotę z tym systemem. Tylko że - moim zdaniem nie pasuje on do RotE. Do gry, w której zdajemy się na rozsądek GM który mówi - TAK, lub NIE, ewentualnie co zmienić. W grze naszej nie przeszkadza nam, że coś jest mniej lub bardziej umowne - po co to zmieniać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Żbik
Wredny kocur
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego najgorszego koszmaru
|
Wysłany: Nie 2:22, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Po kilku testach dochodze do wniosku że generator nie jest zły, być może wrzucenie w niego modelu przed prezentacją może być pomocne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eriadu
|
Wysłany: Nie 9:18, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Telemachus Rhade napisał: |
To są dane podręcznikowe ... jedyna różnica to hyper ..z 2 dałem na 1. |
W podręczniku jest zestaw tabelek pozwalających stworzyć okręt, nigdy z nich nie korzystałem, ale istnieją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Nie 12:33, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Well też z tabelek nie biore przykładów. Co jakiś czas tak ja jak i brasiu odnosimy się do Source Booka albo przeszukujemy wookie i linki pochodne by wyciągnąc logiczną "średnią". Czasami dochodzimy do ciekawych wniosków a że świat SW jest pełen sprzeczności czasami musimy się niezle natrudzić by ustalić oficjalą RotE i ToD - owskie wersje.
Generator fajna sprawa, pomaga przy projektowaniu. Mimo to nadal nie wiem co znaczy 3D+2 i tym podobne cyferki/numerki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Sanar Kuat
Senator Kuat
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuat
|
Wysłany: Nie 12:58, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Telemachus Rhade napisał: |
Generator fajna sprawa, pomaga przy projektowaniu. Mimo to nadal nie wiem co znaczy 3D+2 i tym podobne cyferki/numerki. |
Generator oparty jest na systemie d6 wydawnictwa WEG. W grze wyglada to tak, ze rzucasz 3 kostkami szesciosciennymi i dodajesz 2. Suma wyniku rztut oraz umiejetnosci pilotazu danego typu jednostki musi byc wieksza lub rowna stopniowi trudnosci danego manewru.
Generalnie chodzi o to, ze im wieksze liczby tym lepiej. W systemie 3d+2 jest jednym z lepszych ( o ile pamietam dobrze ) wynikow dla manewrowosci. Nawet X-Wing ma tylko 3d a A-Wing 4d. Tylko mysliwce osiagaja tak dobre wyniki i chyba sami przyznacie, ze jest tologiczne. Acclamator ma 0d.
Podobnie ma sie sprawa z tarczami, kadlubem czy sensorami.
EDIT: Rhade, w twojej wersji Acclamatora masz chyba mala niescislosc z oficjalnymi danymi. Acclamator ma 2000 ton szesciennych ladownosci a nie 200000.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sanar Kuat dnia Nie 13:34, 20 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Bib Fortuna
Majordomus Jabby the Hutt
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ryloth
|
Wysłany: Nie 13:11, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
W rzeczy samej, tak samo jak każdy wie że Palpatine jest zły, a w konsekwencji wypowiedzi niektorych na jego temat są już inne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Nie 14:09, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Racja pomyłka, przestrzeliłem o jedno 0. Ale fakt jest faktem ... programik ma zwalony system oceny konstrukcji. Jak dałem dane niewielkiego statku to cena wyszła: Cost: 2,793,395 credits. A to doprawdy maleństo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Sanar Kuat
Senator Kuat
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuat
|
Wysłany: Nie 14:38, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Raczej dwa zera.
Moze bedziemy uznawac, ze koszt zaprojektowania statku, wybudowania prototypu i testy beda kosztowac tyle ile podaje generator ?
GM'y dodadza tylko czas tego wszystkiego i byloby calkiem zgrabnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Telemachus Rhade
Kapitan
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tartarus
|
Wysłany: Nie 15:12, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Chryste tylko nie to ... z takimi cenami nic sie nie zaprojektuje, konglomerat taki jak KDY moze sobie pozwolic na opracowanie jednego myśliwca na pół roku realnego czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Sanar Kuat
Senator Kuat
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuat
|
Wysłany: Nie 19:18, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Zaraz zaraz.
Pomysl tylko z pozoru wydaje sie glupi.
Ale zawsze mozna zastosowac system podobny do Cywilizacji czyli rozlozyc sume na tury ( w naszym przypadku na miesiace ). W koncu badz co badz nie w jeden dzien buduje sie okret.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|