Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ragnus
Rebel Scum
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 11:43, 30 Maj 2009 Temat postu: RotE BS - liga |
|
|
Tak, nudziło nam się uprzedzając wszelkie pytania.
Aby więcej skorzystać z systemu (i przy okazji gruntowanie go przesymulować) zakładamy ligę gry. Zasady są proste chętni proszenie są o zgłoszenie się w tym temacie. Następnie wszyscy będą rozgrywać ten sam scenariusz za pomocą rozkazów pisanych na PW. Tylko rozkazy, bez opisów fabularnych. Nie ma możliwości wybrania strony konfliktu. Każdy scenariusz będzie miał swoje prawa, a przeciwników będziemy Wam losować. I tyle, kto chętny? Jak się trochę uzbiera osób to wrzucę tutaj zasady jakimi będziemy się kierować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Obi-Wan Kenobi
Mistrz Jedi
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:51, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cóż, bardzo chętnie skorzystam z okazji do lepszego poznania systemu. Zgłaszam się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Generał Grievous
Generał Separatystów
Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Kantyny
|
Wysłany: Sob 12:02, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też się pisze na to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Godot
Vista Lover
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:22, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Macie mnie i mój termos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eriadu
|
Wysłany: Sob 14:56, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Count me in
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
RC-1138 Boss
Klon. Delta Lead
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 17:12, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja także. I niechże!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Vissan
Baron // Komandor WFR
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)
|
Wysłany: Sob 20:56, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mistrz taktycznego odwrotu wkracza do gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ad Bor (Parmc'cyre'ulungu
Użyszkodnik
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chiss system
|
Wysłany: Sob 23:26, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie może mnie zabraknąć cokolwiek testujemy Taktyki Chissów strzeżcie się!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Keroq Phoenix
Najemnik
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ammuud
|
Wysłany: Nie 0:35, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
me too
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ragnus
Rebel Scum
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 14:26, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
8 osób starczy. Wątpię byśmy z Chudym dali radę obsłużyć więcej. Zaraz pojawi się temat z pierwszą rundą. Możliwe jeszcze małe korekty dzisiaj bądź jutro.
Zasady do zapoznania się. Jeśli nie ma zasięgu to wynosi on 4 pola. Więcej jednostek na pierwszą bitwę nie przewidujemy. Jeśli coś jest niejasne pytać tu, będę dopisywał/poprawiał.
Nazwa: Venator
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni: 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa – 1 punkt
Pancerz: 120
Osłony: 180
Hangary 18 eskadr. 6/turę
Uzbrojenie
--- dziobowe 4 torpedy o zasiągu 5 heksów. Strzelające raz na 2 tury. Turbo - znikome
--- burtowe silne turbolasery
--- plot – przeciętny
Specjalne
- maksymalny zasięg 6 heksów
Koszt 800
Nazwa: Acclamator
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa 1 punkt
Pancerz:100
Osłony: 110
Hangary: 4 eskadry
Uzbrojenie
--- dziobowe 4 torpedy. Strzelające raz na 2 tury, silne turbolasery
--- burtowe Przeciętne turbolasery
--- plot – znikomy
Specjalne
- Maksymalny zasięg 6 heksów
Koszt 500
Nazwa: Huntress
Punkty ruchu: 5
--- Obrót o 30 stopni 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa 1 punkt
Pancerz: 70
Osłony: 80
Hangary brak
Uzbrojenie
--- dziobowe potężne
--- burtowe przeciętne
--- plot znikomy
Specjalne
- strzela na 5 heksów
Koszt 350
Nazwa: Victory
Punkty ruchu: 1
--- Obrót o 30 stopni 1
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 110
Osłony: 210
Hangary 2 eskadry
Uzbrojenie
--- dziobowe Pudzian
--- burtowe Silne
--- plot brak
Specjalne
- wyrzutnie lekkich rakiet o zasięgu 3 pól
Koszt 1000
Nazwa: Another Chance
Punkty ruchu: 6
--- Obrót o 30 stopni 2 punkty
--- Ruch o 1 heksa 1 punkt
Pancerz: 60
Osłony: 100
Hangary 2
Uzbrojenie
--- dziobowe Silne
--- burtowe znikome
--- plot brak
Specjalne
--- jony na dziobie
Koszt 250
Myśliwiec: V-19
Typ Wielozadaniowy
Ruch 10 heksów
Torpedy
-- Wyrzutni 2
-- Zapas na wyrzutnię 3
Specjalne
-- są za darmo
Myśliwiec Nimbus
Typ przechwytujący
Ruch 10 heksów
Specjalne
-- Eskadra kosztuje 5
Myśliwiec ARC-170
Typ bombowiec
Ruch 8 heksów
Torpedy
-- Wyrzutni 1
-- Zapas na wyrzutnię 6
Specjalne
-- Eskadra kosztuje 15
-- hipernapęd (wtedy koszt 30)
Myśliwiec Y-wing
Typ bombowiec
Ruch 8
Torpedy
-- Wyrzutni 2
-- Zapas na wyrzutnię 4
Specjalne
-- jony
-- eskadra kosztuje 25 punkty
-- hipernapęd (wtedy koszt 40)
SEPY
Nazwa: Munificent
Punkty ruchu: 2
--- Obrót o 30 stopni: 1
--- Ruch o 1 heksa: 1
Pancerz: 90
Osłony: 100
Hangary brak
Uzbrojenie
--- dziobowe Potężne
--- burtowe Silne
--- plot przeciętny
Specjalne
-- Super Działa Jonowe
-- Strzela na 6 heksów, wysoka celność
Koszt 400
Nazwa: Sabaoth
Punkty ruchu: 5
--- Obrót o 30 stopni 1
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 70
Osłony:90 (150 jak się nie porusza )
Hangary 1
Uzbrojenie
--- dziobowe przeciętne, 2 średnie wyrzutnie na 4 heksy
--- burtowe przeciętne
--- plot brak
Specjalne
Koszt 250
Nazwa: LH
Punkty ruchu: 1
--- Obrót o 30 stopni 1
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 140
Osłony: 100
Hangary 24 Wypuszczanie 12/turę
Uzbrojenie
--- plot astronomiczny, zwiększony zasięg na sąsiedni heks
Specjalne
Koszt 500
Nazwa: Recusant
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni: 2
--- Ruch o 1 heksa 1
Pancerz: 80
Osłony: 100
Hangary brak
Uzbrojenie
--- dziobowe Silne
--- burtowe Silne
--- plot potężny
Specjalne
- zasięg 6 heksów
Koszt260
Nazwa: Providence
Punkty ruchu: 3
--- Obrót o 30 stopni: 2
--- Ruch o 1 heksa: 1
Pancerz:130
Osłony:170
Hangary 12 Wypuszczanie 6/turę
Uzbrojenie
--- dziobowe przeciętne
--- burtowe przeciętne + salwa torped co turę na 3 heksy
--- plot silny
Specjalne
--- jony
Koszt 700
Myśliwiec Vulture
Typ Przechwytujący
Ruch 12
Specjalne
-- 3x mniejszy
-- Może latać 4 tury
-- Za zmniejszenie lotu o turę może obniżać przeciwnikowi tarcze
-- droid
-- są za darmo
Myśliwiec Droid bomber
Typ Bombowiec
Ruch 8
Torpedy
-- Wyrzutni 1
-- Zapas na wyrzutnię 6
Specjalne
-- 3x mniejszy
-- Może latać 4 tury
-- Za zmniejszenie lotu o turę może obniżać przeciwnikowi tarcze
-- droid
-- są za darmo
Myśliwiec Nantex
Typ Przechwytujący
Ruch10
Torpedy
Specjalne
- kosztuje 5
MyśliwiecTRI
Typ wielozadawniowy
Ruch13
Torpedy
-- Wyrzutni 2
-- Zapas na wyrzutnię 3
Specjalne
-- 3x mniejszy
-- Może latać 5 tur
-- Jony
-- droid
-- kosztuje 10
--------------------------------------------------------
Ogólne zasady walki:
- Strzelanie w ruchu kara do celności. Szybszy ruch, większa kara
- okręt flagowy:
+ 1 punkt ruchu(do wydania na ruch, nie na obrót). Bonusy do trafienia, obrażeń oraz wytrzymałości. Dodatkowe punkty dla przeciwnika po jego zniszczeniu. Równe 20% wartości okrętu.
Bombowce w ciągu tury są w stanie dokonać dwóch nalotów na cel. Uzupełnienie torped: W jednej podlatują, w kolejnej są ładowane, w następnej mogą znowu wylecieć
Uzupełnienia paliwa dla driodów tak samo. Jednak jeśli się nie poruszają to nie zużywają energii.
Na heksie mieści sie jeden okręt, wyjątkami są Another Chance, Huntress oraz Sab, które mogą zmieścić się w 2 sztukach.
Na jeden heks wchodzi do 8 eskadr myśliwców.
--------------------------------------------------------
Nazwa: Golan 1
Punkty ruchu: 2
--- Obrót o 30 stopni: 1
--- Ruch o 1 heksa: 4
Pancerz:160
Osłony:50
Hangary 2 Eskadry
Uzbrojenie
--- w obie stronę pudzian turbo
Specjalne
--- 5 wyrzutni o zasięgu 3
Koszt bezcenny
Mody do planszy, maks 500 punktów, przeciwnik otrzymuję połowę wartości jako punkty przy podsumowaniu.
Planetarny turbolaser 300
-- strzela co 1 turę zadając duże obrażenia. Zasięg równy studni grawitacyjnej.
Planetarne działo jonowe 300
-- Strzela raz na 2 tury. Efektem trafiania jest całkowite wyłączenie na 1 turę. W następnej trafiony okręt ma karę 50% do ruchu i obrażeń
Pole miniowe 50 za heks
-- Zmniejsza ruch o polowe zaokrąglając w dół. W przypadku przedzierania się, powoduje obrażenia. Jest widoczne od razu na mapie
Sztuczna studnia grawitacyjna 100
-- Umożliwia wyrwania przeciwnika z nadprzestrzeni. Działa na heksa w którym jest, zasiąg oddziaływania kolejny heks.
Zwiększona obrona Golana 200 - jednorazowy koszt dla wszystkich
-- Utrudnia zdobycie Golanów przez przeciwnika
Zdobywanie Golanów: 100/200/300
- Mała drużyna – przy dodatkowej obronie nie zdobędzie. Bez obrony zdobywa go w 4 tury
- Średnia drużyna – zdobywa Golana w 4 tury przy dodatkowej obronie bądź w 2 bez obrony
- Duży odział – zdobywa zawsze Golana w 2 tury
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ragnus dnia Nie 20:17, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Generał Grievous
Generał Separatystów
Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Kantyny
|
Wysłany: Nie 20:42, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
te punkty są do podzielenia na 4 dla graczy czy jak ?
Cytat: |
- Strzelanie w ruchu kara do celności. Szybszy ruch, większa kara |
Dla okrętów ? Żartujesz, przy tak zaawansowanej technologi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Chudeusz
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu wariatów
|
Wysłany: Nie 21:00, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Generał Grievous napisał: |
te punkty są do podzielenia na 4 dla graczy czy jak ?
Cytat: |
- Strzelanie w ruchu kara do celności. Szybszy ruch, większa kara |
Dla okrętów ? Żartujesz, przy tak zaawansowanej technologi ? |
ROTFL
Ta zaawansowana technologia uniemożliwia trafienie frachtowca bez wzgledu na odległość w jakiej się znajduje. Secundo podczas bitew w filmach bolty z Turbo latają w dowolnie przez siebie wybranych kierunkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ragnus
Rebel Scum
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:02, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, każdy z graczy tyle ma. Będziemy grać jednocześnie 4 scenariusze. Każdy w ustawieniu, które gracze zaproponują.
Kary tak, choć bardziej dokładne byłoby określenie "wstrzeliwanie się przy mniejszej prędkości", ale w działaniu wychodzi na to samo. Potestujemy zobaczymy. W każdym razie mają one większe znaczenie przy strzelaniu z daleka, przy bliskich salwach łatwiej się trafia nawet przy większej prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Generał Grievous
Generał Separatystów
Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Kantyny
|
Wysłany: Nie 23:43, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Ta zaawansowana technologia uniemożliwia trafienie frachtowca bez wzgledu na odległość w jakiej się znajduje.
Secundo podczas bitew w filmach bolty z Turbo latają w dowolnie przez siebie wybranych kierunkach |
W filmie też A- Wing rozwala executora atakiem kamikaze w mostek lub X- wing rozwala DS jedną torpedą. Sugerujesz byśmy bezwzględnie czymali się poziomu realności z filmu ? Myślałem że ta kwestia jest tak logicznie oczywista że nie wymaga nawet zastanowienia.
A z frachtowcami to nietrafiłeś, bo nie we wszystkich przypadkach.tak było.
Nadal uważam że ta kara jest dziwna, przy celowaniu w mniejsze cele ma sens ale jeżeli chodzi o duże liniowce nie da się tego zastosować.
I dodajcie nam chociaż Dreddy i carracki do wyboru. Chryste... shipy republiki sucks, co za badziewie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Brasidas
Jaszczur
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Galaktyki
|
Wysłany: Pon 0:50, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cóż turbo są obsługiwane przez ludzi, a to oznacza kłopoty w celowaniu. Tak zawsze jakoś było, do tego kilka nawet taktyk w świecie opiera się na tym, że załogi nie trafiają, albo będą się wahać w strzelaniu. I to też dotyczyło okrętów klasy głównej nie tylko malutkich pojazdów. Zresztą gdyby trafiało się zawsze = celowaniem zajmują się tylko automaty = nie byłoby kłopotów z małymi jednostkami w tym myśliwcami = nudy.
Więc nie w świecie SW nie trafia się automatycznie. A akurat minusy do trafienia podczas ruchu jest dobrym pomysłem, bo im bardziej manewruje się okrętem, tym mniejsze szanse na trafienie, dosyć logiczne. Albo celność, albo szybkość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Vissan
Baron // Komandor WFR
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)
|
Wysłany: Pon 1:49, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sugeruję wyczyszczenie tematu ze statystykami i zasadami przeniesienie dywagacji do osobnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Wilhuff Tarkin
Komandor Republiki
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eriadu
|
Wysłany: Pon 9:07, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Popieram dwa wnioski:
- Dodajcie dredy i carracki (może też ewentualnie Maraudery jako tanie zapchajdziury) dla obu stron (ale dla sepów droższe ;P)
- Wyczyśćcie temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ragnus
Rebel Scum
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 9:42, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Okręty nie będę dodane w tej rundzie, a gadać na razie można. Przerobię potem ten temat na liga - dyskusja. A z zasadami nowy powstanie, jak będzie to już ich finalna wersja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Ragnus
Rebel Scum
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 1339
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 16:45, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Boss i Keroq nie oddali do wczoraj map, ani nie napisali usrawiedliwnia. Tym samym są dwa wolne miejsca do ligi. Wiem, że Anakin chciał. Ktoś jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Vissan
Baron // Komandor WFR
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 1192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rahab, miejsce o 100% stężeniu niekanoniczności (teraz już tylko 50%)
|
Wysłany: Pią 17:07, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ragnus jak nikt się nie zgłosi to ja mogę dać dwie różne rozpiski i tym samym będzie parzyście. Taka symultanka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|