FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Główna Baza Danych Separatystów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Korriban » Główna Baza Danych Separatystów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hrabia Dooku
Sith



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Serenno

 Post Wysłany: Sob 23:22, 13 Sie 2005    Temat postu: Główna Baza Danych Separatystów

Krótkie wyjasnienie:


Wat Tambor-


Wat Tambor był senatorem z ramienia Unii w "Masce kłamstw". Tutaj jest już jej przywódcą. Wątpie by Wat był wojownikiem Wink. jak widać nadawał się tylko do polityki Wink

Natomiast sama Unia to było kolejne konsorcjum. Separatyści poza 1000-mi planet to były głównie konsorcja takie jak: Federacja Handlowa, Gildia Handlowa, Intergalaktyczny Klan Bankowy, Sojusz Korporacyjny i Unia Technokratyczna. Unia zjamowała się głównie produkcją broni i sprzętu. Fabryki na prowincjonalnej planecie Geonosis nie mogły by sprostać same konkurencji, dlatego należały one do Unii Technokratycznej. Cała gospodarcza sytuacja w AOTC przypomnia trochę system kartelowy - oligopol. Federacja Handlowa praktycznie zmonopolizowała transport. Gildia Handlowa górnictwo w galaktyce. Intergalaktyczny Klan Bankowości zmonopoizował wymianę walutową pomiędzy Republiką a systemami niezależnymi. Natomiast Unia produkowała mnóstwo droidów w tym tych bojowych.


Umieściłem to tutaj ponieważ użyłem tej postaci. Przy okazji znalazłem historie osbnika tego Wink Mam nadzieje iż się nie obrazicie Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Brasidas
Jaszczur



Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Galaktyki

 Post Wysłany: Wto 17:14, 18 Paź 2005    Temat postu:

Tutaj macie główna bazę danych, mozna ja uzupełniac o dane na temat statkó wroga i postaci. Polecam. Uzupełniajcie ja a moze być użyteczna. pondto mozecie szukac tu informacji przed misja na temat różnych wymyślonych przez GM rzeczy. Takie swoiste Archiwa zakonu Wink Oczywiście wszytko w sposób rpgowy.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Grievous
Generał Separatystów



Dołączył: 04 Sie 2005
Posty: 959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Z Kantyny

 Post Wysłany: Nie 19:12, 05 Mar 2006    Temat postu: Regulamin Floty KNS

Regulamin Floty KNS

Regulamin zawiera zalecenia i wymogi dotyczące procedur postępowania przez oficerów KNS w sytuacjach zagrożenia, oraz wytyczne dotyczące Wyposażenia okrętów Konfederacji.

I. Zasady postępowania w przypadku nawiązania kontaktu z przeciwnikiem.

1. W przypadku floty obronnej priorytetem jest nawiązanie łączności z centralą i natychmiastowe przekazanie możliwie pełnych informacji o flocie Nieprzyjaciela. Jeżeli nie ma ryzyka natychmiastowego unicestwienia jednostek zwiadowczych wywiad powinien by w mirę dokładny. Po przesłaniu odpowiednich informacji należy wezwać posiłki. Celem priorytetowym każdej floty ma być Ochrona Ważnych Instalacji a nie zadanie jak największych strat nieprzyjacielowi. Wszelkie akcje zaczepne nie mogą narazi na szwank głównego celu jakim jest ochrona Instalacji Planetarnych.
Szczególnie niepożądane jest wypuszczanie się w pościg za jednostkami nieprzyjaciela. Tego typu zachowanie jest Niedopuszczalne.

2. W przypadku floty Ofensywnej Priorytetem jest zadanie jak największych strat nieprzyjacielowi. Należy przy tym maksymalnie wykorzysta przewagę technologiczną jaką dają fregaty typu Munificent i ich uzbrojenie dalekiego zasięgu. W bitwie należy dążyć do zminimalizowania własnych strat. Jednakże nie za wszelką cenę.

3. Flota patrolowa/zwiadowcza
Zaleca się Prowadzenie walki tylko w sytuacjach dwukrotnej przewagi nad przeciwnikiem. Za każdym razem należy zostawi sobie możliwości ucieczki i manewru. Nigdy nie atakujemy znacznie liczniejszego przeciwnika. W takiej sytuacji należy się Wycofać na z góry upatrzone pozycje.

II. Wyposażenie okrętów KNS.

1.Na każdym okręcie musi znajdować się punkt przeznaczony do dowodzenia obroną w przypadku wrogiego abordażu.

2. Organiczna załoga musi posiada dostęp do uzbrojenia w miejscu w którym najczęściej przebywa.

3. W zależności od typu okrętu korytarze ma patrolować pewna grupa robotów.
- Lucrehulk - bez względu na przeznaczenie zawsze aktywna powinna by grupa 500 Battle droidów. W przypadku próby abordażu, do walki powinno staną 2000 Battle droidów i 500 Super battle droidów wspieranych przez 100 Droidek.
Ponadto w razie zaistnienia niespodziewanych okoliczności powinna istnie możliwość aktywowania części z przewożonych droidów i użycia ich do walki na pokładzie okrętu.
Geonosian Dreadnaught - Sytuacja identyczna jak w przypadku okrętu klasy Lucrehulk
-Munificent - W stanie ciągłej gotowości i na patrolach conajmniej 100 B1 battle droidów. w przypadku ataku w ciągu 5 minut liczba ta powinna wzrosnąć do 1000 jednostek wspieranych przez 100 Super battle droidów i 10 Droidek. Również cała załoga okrętu powinna by przeszkolona w prowadzeniu ognia z Krótkiej broni przybocznej.
- Recusant - podobnie jak w przypadku fregaty munificent. z tym że liczba robotów patrolujących pokłady powinna wynosić maksymalnie 150.
-Providence - 250 droidów będących na patrolach oraz około 3000 droidów w gotowości do aktywacji. Wsparcie powinno stanowi 1000 Super Battle droidów oraz conajmniej 500 Droidek.
- Sabaoth Destroyer- Conajmniej 60 droidów patrolujących pokład okrętu. W przypadku zagrożenia liczba maszyn powinna wzrosnąć do conajmniej 500. W przypadku okrętu tej klasy na pokładzie Powinny znajdować się wyłącznie Super battle droidy wspierane przez jednostki Droidek. Co najmniej 20 sztuk.


4. Miejsca aktywacji powinny znajdować się w pobliżu hangarów i głównych ładowni a także w okolicach Mostka. W przypadku poczynienia postępów przez grupy abordażowe przeciwnika nie należy obawia się celowego rozhermetyzowania pokładu na którym toczy się walka. Klony nie są w stanie walczyć w warunkach kosmicznej próżni.

5. Na stacjach Golan I zawsze znajduje sie grupa 40 żołnierzy ochrony. W każdej chwili gotowych do odparcia ewentualnego abordażu. Z racji swej Konstrukcji i przeznaczenia Satce są przystosowane do odpierania ataków i Niewielkie grupy są w stanie broni się przez stosunkowo długi czas.

III. Podległość służbowa.

1. Oficerowie są zobowiązani wykonywać rozkazy wydane im przez bezpośredniego przełożonego lub osobę wyznaczoną przez niego.

2. Niewykonanie rozkazu jest zagrożone torturami lub egzekucją w zależności od rangi wykroczenia.

IV. Wskazówki dotyczące działań bojowych.

1. Ataki samobójcze są wskazane pod warunkiem ze ich przeprowadzenie narazi przeciwnika na znaczne straty. Należy pamięta że droida łatwiej wyprodukować niż klona.

2. W walce należy przede wszystkim używa pełnego wachlarza sprzętu, wchodzącego w skład Armii Droidów. nie należy polega na samej przewadze liczebnej. Odpowiednie wykorzystanie ciężkiej artylerii dalekiego zasięgu jest równie skuteczne jak użycie tysięcy myśliwców..

3. Należy dążyć do sytuacji w której posiadamy przewagę liczebną w powietrzu lub w przestrzeni. Piloci republiki są zazwyczaj lepsi w pojedynkach 1 na 1 z droidami.

4. Należy dążyć do przedłużania starć. Klony się męczą droidy nie

5. Podstawą każdej decyzji powinny by pewne informacje pochodzące ze zwiadu. Nie można ignorować raportów wywiadu.


[off] w razie kontrowersji standardowo GG lub Pw. Ewentualnie kwatera Grievousa. [off]


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Generał Visper
Gość







 Post Wysłany: Wto 21:54, 07 Mar 2006    Temat postu:

Regulamin Armi KNS

Regulamin zawiera zalecenia i wymogi dotyczące procedur postępowania przez oficerów KNS w sytuacjach zagrożenia.

I. Zasady postępowania w przypadku nawiązania kontaktu z przeciwnikiem.

1. Armia defensywna
W przypadku armi obronnej priorytetem jest zaalarmowanie całej planety o zbliżającym zagrożeniu oraz głównej centrali na Sullust. Następnie celem jest zdobycie jak największej informacji o nieprzyjacielu, w tym celu jak najbliższa współpraca z flotą(o ile jest) jest wskazana. Trzeba także zgromadzić wszelkie dostępne jednostki by rozmieścić je na fortyfikacjach, lub innych liniach obrony . Priorytetowym celem sił obronnych jest ochrona miast, a w szczególności ważnych budowli i person. Jeżeli utrzymanie liń obronnych jest niemożliwe ze względu na supremacje wojsk wroga, zaleca się wycofanie na uprzednio przygotowaną drugą linie obrony w celu skuteczniejszej obrony bądz kontrataku. Wszelkie akcje zaczepne niemogą w żaden sposób narazić wysiłków obronnych. Pogoń za wojskami nieprzyjaciela jest niedoprzyjęcia, chyba że udzielają się w nią posiłki... wtedy nie są zagrożone ważne ośrodki.

2. Armia ofensywna
W przypadku armi ofensywnej priorytetem jest zadanie jak największych strat wrogowi, zmuszenie do kapitulacji lub całkowite wyniszczenie, należy także przejąć ważne infrastruktury możliwie bez żadnych uszkodzeń. Do osiągnięcia tego celu trzeba wykorzystać przewage liczebną i jednostki wsparcia, zalecane jest przechytrzanie przeciwnika przy pozorowym niewykorzystywaniu żadnych taktyk.

3. Siły patrolowe/zwiadowcze
Głównym zadaniem jest przekazanie informacji na temat rodzajów i ilości jednostek oraz ruchów przeciwnika. Zaleca się Prowadzenie walki tylko w sytuacjach dwukrotnej przewagi nad przeciwnikiem. Za każdym razem należy zostawi sobie możliwości ucieczki i manewru. Nigdy nie atakujemy znacznie liczniejszego przeciwnika. W takiej sytuacji należy się Wycofać na z góry upatrzone pozycje. Chyba że takie działania mają na celu wciągnięcie wroga w pułapkę bądź odciągnięcie go od ważnego celu.

II. Lokalne gatunki

1. Gatunki niepopierające KNS
W sytuacji kiedy ma się doczynienia z rasami okupowanymi lub względnie niepopierającymi KNS. Należy wprowadzić godzine policyjną, utrzymać całą populacje pod pełną kontrolą. Często demonstrować pokaz siły, niepozwalać miejscowej ludności na zbyt wielkie wygody i swobode oraz utworzyć całkowity zakaz opuszczenia planety i do korzystania z komunikacji międzyplanetarnej. W przypadku gdyby lokalna populacja nazbyt opierała się nowemu porządkowi, należy pozamykać w więzieniach najbardziej aktywnych uczestników niepokojów lub postawić przed plutonem egzekucyjnym. W takim wypadku należy zamknąć wszystkich młodych i silnych przedstawicieli danej rasy, nawet małe wykroczenia są surowo karane. Natomiast gdyby planeta znalazła się w działaniach wojennych, należy bezwzględnie i konsekwentnie trzymać dany gatunek pod kontrolą. Całkowicie niedopuszczalne jest żeby niektóre osobniki przekazywały informacje wrogim armią, nie do przyjęcia jest również żeby najeźdca wykorzystał ich do sabotażu... a już wogóle oznaką nieudolności było by dopuszczenie do powstania rebeli. W takich sytuacjach każde dziwne zachowanie obcych powinno być karane śmiercią, nie należy chronić ich życia czy też udzielać im jakiekolwiek pomocy, chyba że dana planeta cierpi na brak dostatecznej siły roboczej.

2. Gatunki popierające KNS
W sytuacji kiedy mamy do czynienia z rasami które są pełnymi członkami KNS. Należy im pozwolić na pełną ale nie przesadną swobode i dosyć dobry komfort, każdy osobnik jest traktowany z należnym mu szacunkiem i może dobiegać się swoich praw ale nie na wysokim szczeblu. Lokalni mieszkańcy mogą opuścić planete za specjalną przepustką, względnie mogą też korzystać z komunikacji międzyplanetarnej chyba że sytuacja każe inaczej. Lokalna milicja pomaga w utrzymywaniu porządku. W przypadku zagrożenia ogłasza się pobór(jeżeli gatunek nadaje się do walki), nowo utworzone formacje wspierają w działaniach defensywnych armie droidów. Należy uprzednio wprowadzać działania propagandowe motywujące do walki. Tutaj należy chronić ludność cywilną, ale jeżeli równocześnie jest zagrożona ważna infrastruktura bądź punkt strategiczny to w ostateczności są porzucani sami sobie.

III. Podległość służbowa.

W przypadku oficerów droidów:

1. W przypadku gdyby droid oficer został uszkodzony/zniszczony bąć zaczął się zachowywać w sposób dziwny należy wykonać procedure jego wymiany.

2. Droid oficer zawsze wykonuje rozkazy i jest kompetentny, gdyby tak niebyło należy zastosować się do procedury umieszczonej w 1 pk.

W przypadku organicznych oficerów:


1. Oficerowie są zobowiązani wykonywać rozkazy wydane im przez bezpośredniego przełożonego lub osobę wyznaczoną przez niego.

2. Niewykonanie rozkazu jest zagrożone torturami lub egzekucją w zależności od rangi wykroczenia.

IV. Wskazówki dotyczące działań bojowych.

1. Ataki samobójcze są wskazane pod warunkiem ze ich przeprowadzenie narazi przeciwnika na znaczne straty. Należy pamiętać że droida łatwiej wyprodukować niż klona.

2. W walce należy przede wszystkim używa pełnego wachlarza sprzętu, wchodzącego w skład Armii Droidów. nie należy polega na samej przewadze liczebnej. Odpowiednie wykorzystanie ciężkiej artylerii dalekiego zasięgu jest równie skuteczne jak użycie tysięcy myśliwców..

3. Należy dążyć do sytuacji w której posiadamy przewagę liczebną w powietrzu lub w przestrzeni. Piloci republiki są zazwyczaj lepsi w pojedynkach 1 na 1 z droidami.

4. Należy dążyć do przedłużania starć. Klony się męczą droidy nie

5. Podstawą każdej decyzji powinny by pewne informacje pochodzące ze zwiadu. Nie można ignorować raportów wywiadu.

6.Okrążenie przeciwnika przy jednoczesnym pokazaniu całej potęgi KNS, często przynosi dobre efekty.
 Powrót do góry »
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Rise of the Empire RPG Strona Główna » Korriban » Główna Baza Danych Separatystów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group